Selasa, April 28, 2009

Kelab VEE99 (komen&cadangan)

Sebagai salah seorang ahli yang berdaftar dan membayar yuran............. rasanya teman berhak menaikkan kelab teman ni ke taraf yang tinggi... ni komen dan cadangan teman.... mintak maapla sapa yang terasa....

Yang pertama-tamanya tentang keahlian..... Kalau boleh senaraikan nama ahli beserta dengan no. keahlian baru setiap ahli boleh mengenali satu sama lain..... Teman nampak bahawa VEE 99 ni hanya sebuah kelab yang sapa-sapa saja boleh sertai aktiviti........ maksudnya tak payah masuk ahli pun sama jer layanannya.......

Kedua..... Laman web blog... adalah salah satu pengenalan bagi sesebuah kelab nak advertise kelab dia.... seharusnya diubah menjadi lebih menarik.... padat dengan berita terkini dan cerita semasa....

Ketiga....duit... biasala.... kalu kelab tak dak duit sapa pun tak pandang.... tapi bila kelab banyak duit semua celik bijik mata dan nganga mulut... nak tumpang senang..... apa dah jadi.... di manakah sikap sebagai seorang yang ingin menaikkan kelab sendiri..... nak puaskan hati setiap orang agak mustahil... bila meeting semua diam.... kat belakang bla...bla...bla...

Keempat ..... sikap tengok...... bila orang gagal semua tepuk tangan.... kalu berjaya semua nak tumpang senang... apa ni .... macam ni ka sikap nak maju ..... pigiiiiidah.. tengok yang daftar baru ni pun berapa orang jer

Kelima..... ni untuk pentadbiran kelab .... kalu boleh anjurkan apa-apa juga aktiviti yang mendatangkan duit pada kelab.... tenaga kerja dah ada(ahli kelab) kasiler gaji setiap yang bertugas.... pendapatan dari aktiviti masuk tabung kelab.... dah tu jangan abiska lak duit tu... setiausaha tulis minit mesyuarat.... buat bersungguh-sungguh..... ni semua main-main... mesyuarat pun macam jumpa minum-minum jer...... nak buat akaun untuk kelab pun susah .... tadak duit..... alaaaaa buat jer akaun biasa tak yah akaun semasa.... bukannya kelab yang besar pun..... nanti dah maju esok.... duit dah banyak baru ler buat semua tu......

Kalu nak dengar terpulang...................... teman bagi pendapat jer....

1 ulasan:

Blogger berkata...

Want To Boost Your ClickBank Traffic And Commissions?

Bannerizer made it easy for you to promote ClickBank products by banners, simply visit Bannerizer, and get the banner codes for your picked ClickBank products or use the Universal ClickBank Banner Rotator to promote all of the available ClickBank products.

Catat Ulasan